پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

دسته بندي : کتاب » کسب و کار و پول

استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان


در این نوشتار با نگاه تحلیلی به بحث مشتری نوازی و مدیریت تجربه مشتریان پرداخته شده است و مدیریت تجربه مشتریان دز شرکت های :

-گوگل،تویوتا،آمازون،تارگت،زاپوس،جانسون،ادوب،تومس،آسنا،ماتلی فول(Motly Fool)،لوکیشن لبز(Location Labs)،پاتاگونیا،هاب اسپات،Forccer21،Giat Food،وال مارت،اپل،کوکاکولا،BMW،واربی پارکر،هواپیمایی ساوث وست،شورون(Chevron).

صنایع:

هتل داری،بانک داری،فولاد،

شرکت های ایرانی

در۳۵۶اسلاید تخصصی  مورد بحث و تحلیل قرارگرفته است.


اگر جزء این چهار دسته از افراد هستید، این فایل برای شما بسیار مفید خواهد بود:

مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ

مدیران و صاحبان استارتاپ ها

مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش

کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات و برند

فایل پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی مناسب چه کسانی است؟

۱)کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند

۲)مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند

۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها

۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند

۵) کارآفرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند

6) اساتید محترم دانشگاه برای تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی بازاریابی  شرکت های جهانی

۸)دانشجویان گرامی برای ارائه طرح درسی و تحلیل در مورد شرکت های موفق  

و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند


یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است که در این مقاله قصد داریم به تعریف آن، مولفه های مهم موثر در آن و تمام چیزهایی که باید برای شروع کسب و کار راجع به مدیریت تجربه مشتری بدانید، بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مدیریت تجربه مشتری به زبان ساده

تعاریف زیادی از مدیریت تجربه مشتری (CEM) وجود دارد که هر کدام این مفهوم را به طور منحصر به فردی ارائه می دهند.

مدیریت تجربه مشتری به زبان ساده یعنی مجموعه ای از فرآیندهایی که یک شرکت برای پیگیری، نظارت و سازماندهی تمام تعاملات میان مشتری و سازمان انجام می دهد.

به عبارت دیگر، سازمان ها با استفاده از فرآیندهای خاصی، تمام تعاملات مستقیم و غیر مستقیمی را که مشتریان با سازمان دارند در نظر می گیرند و با سازماندهی آن ها برای بهبود این تعاملات می کوشند.

تجربه مشتری از زمانی که مشتری اولین آشنایی را با کسب و کار شما پیدا می کند شروع می شود و تا زمانی که تصمیم به خرید یا استفاده از محصولات شما می گیرد و از خدمات پس از فروش شما استفاده می کند ادامه دارد.

البته این تعریف کلی مدیریت تجربه مشتری بود. باید دید که صاحبان کسب و کار از تجربه مشتری چه تعریفی ارائه می دهند؟

  • تجربه مشتری به تمام تجربه ها یک مشتری در رابطه با یک کسب و کار و به ویژه در تمام طول مدت برقراری رابطه مشتری و کسب و کار گفته می شود.

از طرفی صرف نظر از اهمیت ارتباط اجتماعی، معاملات و بازخوردهای خرید مشتری، به یاد ماندنی بودن این تجربه‌ها برای مشتری بسیار اهمیت دارند.

  • تجربه مشتری همچنین می تواند به کیفیت بازخوردی که یک مشتری نسبت به یک تراکنش دارد، اشاره داشته باشد.

دقت داشته باشید که تعریف «مدت زمان برقراری رابطه میان مشتری و کسب و کار» می تواند شامل تنها یک خرید یا یک رابطه 80 ساله میان مشتریان قدیمی و کسب و کار باشد.

اکنون که تعریف کامل و دقیق تجربه مشتری و مدیریت تجربه مشتری را بررسی کردیم، بهتر است به دلیل اهمیت این مفهوم در کسب و کار بپردازیم.

دلیل اهمیت مدیریت تجربه مشتری

تجربه مشتری نسبت به یک برند، مربوط به تمام احساسات، نظرات و دیدگاه هایی است که مشتری نسبت به خدمات یا محصولات شما دارد که این احساسات و دیدگاه ها می توانند مثبت یا منفی باشند.

با توجه به این تعریف می توانید دلیل اهمیت مدیریت تجربه مشتری را بفهمید. شما با به کارگیری استراتژی هایی که مربوط به مدیریت تجربه مشتری هستند، می توانید کاری کنید که تجربه ها و دیدگاه های مشتری مانند موم در دستان شما باشند و هر طور که بخواهید و به بهترین شیوه ممکن آن ها را شکل دهید.

با انجام این کار نه تنها نظر مثبت مشتری را جلب می کنید و باعث می شوید از بین هزاران محصول و خدمات مشابه، برند شما را انتخاب کند، بلکه مشتری را با استراتژی های مدیریت تجربه وادار می کنید شما را به تعداد زیادی از دایره دوستان و اطرافیان خود معرفی کند.

علاوه بر این، تعدادی مزایای دیگر وجود دارد که به کارگیری یک استراتژی مدیریت تجربه با خود به ارمغان می آورد و مهم ترین آن ها را در ادامه توضیح داده ایم.

هزینه پایین نگهداری مشتری

حتما می توانید حدس بزنید که هزینه نگهداری مشتریان همیشگی نسبت به جذب مشتریان جدید و به دست آوردن آن ها بسیار کمتر است.

تحقیقات نشان می دهند 5 درصد افزایش بودجه در نگهداری و حفظ مشتری، می تواند 25 درصد سود بیشتر برای کسب و کار به همراه داشته باشد.

اهمیت بالای بازخورد مشتری

با مدیریت تجربه مشتری می توانید تعداد زیادی از بازخوردهای مشتریان را نسبت به خدمات و محصولات خود به دست آورید که باعث می شوند پیشرفت زیادی در کار خود داشته باشید.

این بازخوردها شامل نظرات کاربران در وب سایت، نظرسنجی های مختلف، مکالمات مستقیم با مشتریان و انواع دیگر دریافت بازخوردهای مشتریان هستند که شما می توانید از آن ها برای توسعه و بهبود خدمات و محصولات خود استفاده کنید.

تاثیر مثبت بر کارکنان

شاید برایتان جالب باشد که شرایط بهتر کارکنان و دید بهتر آن ها نسبت به برند و کسب و کار، تاثیر مثبتی روی تجربه مشتریان دارد.

مطالعات نشان داده اند که رابطه قوی و مستقیمی میان تجربه مشتریان و تجربه کارکنان وجود دارد و با داشتن یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری می توانید تاثیر بسزایی روی تجربه کارکنان و در نتیجه تجربه مشتریان داشته باشید.

بررسی تمایلات مشتریان

یکی از بهترین راهکارهای دستیابی به اطلاعات مهم درباره رقبای خود در صنعت مورد نظر، سنجش و بررسی تمایلات مشتریان خود است.

مشتریان همیشه هنگام تصمیم گیری و ارائه بازخورد، برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنند که شما می توانید با بررسی آن ها به اطلاعات مهمی از فعالیت ها و استراتژی های رقیب دست پیدا کنید.

در دست داشتن این اطلاعات به شرکت کمک می کند استراتژی های خود را بر اساس نقاط ضعف و قوت رقبای خود تنظیم کرده و اشتباهات آن ها را تکرار نکنید.


اطمینان دادن به مشتریان

اطمینان دادن به مشتریان از این نظر که چرا شما از دیگر رقیبان متمایز هستید و خدمات و محصولات منحصر به فردی را ارائه می دهید، به شما کمک می کند از ادامه تعامل آن ها با خود مطمئن شوید.

نیازسنجی آسان مشتریان

زمانی که شما یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری داشته باشید، در طول مدت زمان رابطه خود با مشتری نیازهای او را می شناسید و مورد بررسی قرار می دهید. بنابراین هنگام ارائه محصولات و خدمات جدید یا ایجاد تغییر در محصولات قبلی، با چالش های همیشگی روبرو نخواهید شد.

از مزایای دیگر مدیریت تجربه مشتری می توان به افزایش وفاداری مشتری و ایجاد معرف با تعاملات ارزشمند و به یاد ماندنی با مشتری اشاره کرد.

استراتژی مدیریت تجربه مشتری

استراتژی تجربه مشتری یعنی توانایی تصمیم گیری درست و انتخاب طرح های کاربری که تمام تعاملات مشتری را در بر می گیرد.

با داشتن یک استراتژی مناسب، می توانید تجربه مشتری را به راحتی مدیریت کنید که البته دستیابی به این استراتژی چندان کار راحتی نیست و در آغاز کار باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • شخصی سازی: با داشتن اطلاعات کافی، می توانید استراتژی تجربه مشتری خود را شخصی سازی کنید و آن را بر اساس هر کدام از نیازهای فردی مشتری بسازید. با این روش مشتریان شما می فهمند که برای آن ها ارزش قائل هستید و استراتژی مطابق با نیازهای آن ها به کار گرفته اید.

  • خدمات رسانی آسان: در این مرحله باید از خود بپرسید آیا مشتریان پاسخ های مورد نظر خود را به سادگی دریافت می کنند؟ اگر پاسخ منفی بود، باید تمام کانال های ارتباطی را بررسی کنید.

  • انعطاف پذیری کانال های ارتباطی: کانال های ارتباطی شما باید به طوری عمل کنند که بتوانید به کمک آن ها، تمام لحظات کلیدی مشتری را جمع بندی کرده و نتایج به دست آمده را بررسی کنید.

4 تکنیک بی نظیر برای ساخت و مدیریت تجربه مشتری

در قسمت های قبل انواع مزایای مهم بهره گیری از یک استراتژی مناسب را برای مدیریت تجربه مشتری بررسی کردیم که اکثر افراد دلایل کافی را برای استفاده از این استراتژی در کسب و کار خود با فهمیدن این مزایا متوجه می شوند.

اکنون در این بخش قصد داریم نحوه ساختن یک تجربه مشتری خوب و پر بازده را بررسی کنیم.

به طور کلی شرکت ها برای دستیابی به یک مدیریت تجربه مشتری مناسب، نیاز به داشتن یک دید 360 درجه از مشتریان، به همراه داده های به روز از نیازها و سلایق آن ها دارند.

تعدادی راهکار حیاتی برای ساختن یک استراتژی تجربه مشتری خوب وجود دارد که در ادامه به طور جداگانه به آن ها می پردازیم.

مشتری خود را درک کنید

اولین مرحله در ساختن یک استراتژی برای مدیریت تجربه مشتری، درک نیازها و رفتارهای مشتری است. تیم های تجربه مشتری در این مرحله باید شناخت بیشتری نسبت به مشتری پیدا کنند تا بفهمند برای هدف قرار دادن دقیق نیازهای آن ها چگونه باید بازاریابی کنند.

شما در این مرحله می توانید از دسته بندی مشتریان بر اساس مولفه هایی مانند سن، علایق و کارهای مورد علاقه آن ها استفاده کنید

یک چشم انداز از مشتریان خود رسم کنید

در این مرحله نوبت به ایجاد یک چشم انداز بزرگ از مشتریان می رسد. انجام این کار به شما کمک می کند نقطه نظرات مشتریان خود را شناسایی کرده و پیش بینی کنید مشتریان چگونه با محصول یا خدمات شما ارتباط برقرار می کنند. استفاده از این چشم اندازها اغلب به صاحبان کسب و کار کمک می کند توانایی خود را در حفظ مشتری در بلند مدت افزایش دهند.

یک رابطه احساسی ایجاد کنید

ایجاد یک رابطه احساسی میان خود و مشتری کمک زیادی به توسعه مدیریت تجربه مشتری خواهد کرد. این امر شامل شخصیت سازی برای برند است که احساسات مشتری و روابط شما را با او برانگیخته می کند و باعث ایجاد یک رابطه میان قوی میان مشتری و شرکت می شود.

بازخورد مشتری را دریافت کنید

چهارمین راهکار دستیابی به یک مدیریت تجربه مشتری مناسب، دریافت بازخورد مشتری است. در نظر گرفتن میزان رضایت مشتری از محصول در کاربرد واقعی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که همین بازخوردها هستند که جهت پیشرفت های بعدی شما را رقم می زنند.

بازخوردهای مشتری می توانند به شرکت کمک کنند دیدگاه ها و احساسات مشتری را نسبت به خود پیگیری کرده و میزان موفقیت آمیز بودن استراتژی مدیریت تجربه مشتری را اندازه گیری کنند.

ضمن اینکه، مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیز می تواند به شما برای انجام موارد فوق، و دریافت اطلاعات بیشتر از مشتری کمک کند.


 مهم ترین چالش های مدیریت تجربه مشتری

تا این قسمت با مزایا و مهم ترین مراحل ساختن یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری آشنا شدیم. حال ممکن است این سوال برای افراد پیش بیاید که آیا انجام این کار مهم با چالش هایی نیز روبرو است یا هیچ مشکلی در پرداختن به آن وجود ندارد؟

در جواب باید گفت به طور کلی 7 چالش اصلی در ساخت یک استراتژی مناسب برای مدیریت تجربه مشتری وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

چالش نداشتن اطلاعات کافی از مشتری برای مدیریت تجربه مشتری

یک شرکت بدون داشتن مقادیر بالایی از مجموعه داده های مشتریان، نمی تواند به صورت دقیق و درست تجربه مشتریان را بررسی و اندازه گیری کند و در نتیجه مشکلات موجود را در تجربه مشتری که چیزی راجع به آن ها نمی داند، نمی تواند حل کند.

بنابراین همواره سعی کنید از تمام راه های مناسب به مشتریان خود نزدیک شوید و داده ها و اطلاعات کافی را برای یک مدیریت تجربه مناسب به دست آورید.

چالش نبود حمایت کانال همه کاره برای مدیریت تجربه مشتری

زمانی که برندها نمی توانند مشتریان را از طریق کانال هایی که با آن ها در تعامل هستند ببینند یا نظرات آن ها بشنوند (این کانال ها ممکن است ایمیل، رسانه اجتماعی، چت از طریق وب یا اپلیکیشن های موبایل باشند)، مشتریان نمی توانند نیازها و خواسته های خود را به گوش شرکت برسانند.

در نتیجه احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریانی که احساس شنیده شدن و دیده شدن ندارند، به سوی رقیبان جذب شوند.

نادیده گرفتن داده های کیفی

برندها باید نظرات افراد را نظرسنجی های نوشتاری مختلف دریافت کرده و تحلیل و بررسی کنند و انجام این کار می تواند منجر به ایجاد درک بسیار عمیق تری از مشکلات تجربه مشتری شود، نسبت به آمارگیری هایی که فقط آمار و ارقام در آن ها وجود دارد.

داده های کیفی همچنین می توانند باعث افزایش میزان رشد ایده های جدید برای توسعه تجربه ها کلی شوند.

ارتباطات داخلی ضعیف

کسب و کارها باید وظایف خود را با تجزیه و تحلیل سفر مشتری و جمع آوری مقادیر بالایی از داده های مشتری برای ساخت یک تجربه بهتر انجام دهد.

انجام هیچ کدام از این کارها نتیجه بخش نخواهند بود، مگر این که مدیران تیم های تجربه مشتری این اطلاعات را به یک روش قابل درک برای سهامداران در فروش، بازاریابی، حمایت مشتری و مدیران برتر توزیع کنند.

تجربه برند ثابت در کانال ها

در حالی که ممکن است مشتریان برای پذیرش سطوح خدماتی مختلف از کانال های ارتباطی متفاوت مشتاق باشند، اما انتظار دارند ارزش پیشنهادی برند شما همواره ثابت باقی بماند، اما تعداد انبوه این کانال ها، تضمین چنان پایداری را در تمام کانال ها غیر ممکن می کند.

یکپارچه سازی کانال و تجربه برند

یک تجربه کانال یکپارچه طرفداران بسیار زیادی دارد، اما دستیابی به آن کار آسانی نیست. فناوری، فرآیندهای قانونی و سیستم های مختلف سازمانی همگی مانعی برای دستیابی به این یکپارچگی به حساب می آیند.

تبدیل داده ها به یک چشم انداز از مشتری

داشتن تنها یک چشم انداز از مشتریان در طول تمام تعاملات، کانال ها، محصولات و زمان، به ایجاد ارتباطات مشتری متحد و مرتبط کمک خواهد کرد. بخش های مختلف دپارتمان ها، داده های از هم گسسته و فرآیندهای ناپایدار همگی باعث می شوند این چالش غیر قابل باورتر به نظر برسد.

نقشه سفر مشتری

مفهوم سفر مشتری یکی از مهم ترین مفاهیم موجود در مدیریت تجربه مشتری است که درک و بلد بودن آن کمک زیادی به ساخت یک استراتژی بهتر برای مدیریت تجربه مشتری خواهد کرد.

به طور کلی نقشه سفر مشتری شامل چهار بخش زیر است:

  • تحقیقات: این بخش اولین نقطه تماس بوده و همان جایی است که مشتری، شرکت را پیدا می کند که این اتفاق معمولا در وب، از طریق تبلیغات یا توسط شخص ثالث مانند مشاوران، همکاران یا رسانه های اجتماعی رخ می دهد.

  • مقایسه: این قسمت همان جایی است که مشتریان به رقبای برند پی می برند و راجع به نظرات و دیدگاه های کاربران، عملکردها، قابلیت ها، هزینه ها و دیگر ویژگی های تمام محصولات رقابتی تحقیق می کنند.

  • خرید: این قسمت از سفر برای کسب و کار یک برد بزرگ محسوب می شود، اما اینجا آخر کار نیست و می توان گفت تنها شروع ماجرای حفظ و نگهداری وفاداری مشتری توسط شرکت است.

  • حمایت: خدمات و تیم های حمایت مشتری دقیقا زمانی وارد بازی می شوند که وفاداری و خریدهای بعدی مشتری آغاز می شوند. اگر این تیم ها به درستی کار خود را انجام ندهند، می توانند در تجربه ها مشتری اختلال ایجاد کنند و آن ها را به سمت رقیبان بفرستند.

اگر می خواهید یک نقشه سفر مشتری بسازید و نمی دانید چه مواردی را باید در نظر بگیرید، در قسمت پایین تعدادی از مهم ترین مولفه های موجود را در این حوزه بررسی کرده ایم.

  • مشخص کردن اهداف: بدون در نظر داشتن اهداف خود از انجام این کار، نمی توانید آن را به درستی انجام دهید. در این مورد سعی کنید شخصیت مشتریان خود را به خوبی بشناسید.

  • انجام صحیح تحقیقات: تحقیقات به دو نوع کشف شخصی و تحقیقات تحلیلی تقسیم می شوند که باید هر دو مورد را در به درستی انجام دهید.

  • شناسایی تمام لحظات کلیدی اصلی: در این مرحله باید تمام لحظات کلیدی را بشناسید و سپس آن ها را به یکدیگر متصل کنید.


جمع بندی مدیریت تجربه مشتری

مدیریت تجربه مشتری عبارت است از مجموعه ای از فرآیندها و استراتژی هایی که کسب و کار به کمک آن ها تمام دیدگاه ها، احساسات و بازخوردهای مشتری را نسبت به خود پیگیری و بررسی می کند.

صرف نظر از این که کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده باشید یا خیر، به کار گیری مدیریت تجربه مشتری در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید توانایی خلق یک تجربه بی نقص را برای مشتریان خود داشته باشید.

 فهرست :

-ويژگيهاي عمده شرکتهاي مشتري نواز

- مشتري نوازي ـ مشتري محوري(Customer intimacy)

الگوي کار شرکتهاي مشتري نواز

تغییروهماهنگی اصول گذشته با دنیای تازه وکارکنان فرهیخته درشرکت های مشتری نواز

مديريت نيروي انساني

امکانات خالي و مجازي )HDS(Hollow Delivery system)

افزايش روابط ژرف و پايدار

بهره گيري از امتياز رهبري و پيشتازي

راه حل پيشتاز ماندن شرکت هاي مشتري نواز

شرکتهاي پيشتاز بايستي همواره دو گام از مشتريان پيشترباشند

مدیریت تجربه مشتری به زبان ساده

تفاوت تجربه مشتری با خدمات مشتریان و تجربه برند

دلیل اهمیت مدیریت تجربه مشتری

مزایای بکارگیری استراتژی مدیریت تجربه مشتریان

استراتژی مدیریت تجربه مشتری

4 تکنیک بی نظیر برای ساخت و مدیریت تجربه مشتری

مهم ترین چالش های مدیریت تجربه مشتری

نقشه سفر مشتری

اصطلاحات کلیدی در تجربه مشتری

اهمیت بهبود تجربه مشتری

هدف از بهبود تجربه مشتری

ارزیابی بهبود تجربه مشتری

ارزیابی بهبود تجربه مشتری با معیارهای پشتیبانی مشتریان

شاخص رضایت مشتری

شاخص تلاش مشتری

معرفی 3بخش ارزیابی و توسعه تجربه مشتری

مدیریت تجربه مشتری چیست؟

اندازه گیری تجربه مشتری

لزوم نیاز به مدیریت تجربه مشتری

مزایای مدیریت تجربه مشتری

ایجاد حس وفاداری در مشتریان

طراحی تجربه مشتری

روش صحیح ایجاد نقشه راه مشتری

بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری

بهبود تجربه مشتریان با توجه به نقشه سفر مشتری

بهبود تجربه مشتری در صنعت هتلداری

ترسیم نقشه سفر مشتری

نقش کارشناسان پشتیبانی در بهبود تجربه مشتری

بهبود تجربه مشتری در ایران

تجربه مشتری در صنعت فولاد

چرا تجربه مشتری برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

استفاده از هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری  

چرا CEM مهم است؟

مزایای پیاده‌سازی CEM

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت تجربه مشتریان

تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

فرایند ایجاد رضایت در مشتری

راهکارهایی که در ایجاد و حفظ رضایت مشتری تاثیر زیادی دارد:

وفاداری در چرخه‌ عمر مشتری

سئوالاتی که درچرخه عمر مشتری پرسیده می شود.

مقایسه چرخه عمر مشتری، سفر مشتری و قیف فروش

استراتژی بازاریابی چرخه عمر مشتری

نقش محتوا درچرخه عمر مشتری

۱- استراتژی‌های چرخه عمر مشتری در مرحله آگاهی و دسترسی

۲- استراتژی‌های مرحله مشارکت و تعامل

۳- استراتژی‌های چرخه عمر مشتری در مرحله تبدیل

۴- استراتژی‌های مرحله حفظ در چرخه عمر مشتری

۵- استراتژی‌های مرحله وفاداری

برداشت ذهنی مشتری از فایده

دلایل انتخاب برندتوسط مشتریان

قضاوت مشتریان درمورد کالاها و خریدها

استراتژی های مشتری مداری شرکت های خارجی

شرکت GIANT FOOD

شرکت اچ پی

شرکتVodafone  

شرکت تویوتا موتور

شرکت دایرک تی وی

شرکتFIRST AMERICAN  

۱۸۰۰flowersشرکت

Lexmarkشرکت

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان از منظر دان پیرز

تفاوت CEM و CRM

مزایای مدیریت تجربه مشتریان

مفهوم مدیریت تجربه مشتری )CEM) در مدل تعالی سازمانی EFQM)

نتایج اجرای CEM

تجربه خرید از فروشگاه والمارت با واقعیت مجازی

تجربه خرید از فروشگاه والمارت با واقعیت مجازی

چه استراتژی‌هایی در حوزه تجربه مشتری وجود دارد؟

شرکت‌های ایرانی تا چه اندازه در حوزه تجربه مشتری سرمایه گذاری کرده‌اند؟

چالش مهاجرت مشتریان درکسب وکارهای ایرانی

چابک شدن کسب و کارهای ایرانی ،راهکاری موثر برتجربه مشتریان

داستان تجربه مشتری و مثالی از کسب وکارهای اینترنتی درایران

پیشنهادبه برندهای ایرانی برای سرمایه گذاری دربخش تجربه مشتری

رازهای برندینگ بی ام و از نگاه دکترپرویزدرگی  مدرس و نویسنده ارشد بازاریابی و برندینگ  BMW

رازهای برندینگ BMW

همکاری بی ام و و فالون ورلدواید

مشتری نوازی ابزار كارآمد پیشتازان بازار

راهكار اصلی شركت‌های مشتری‌نواز

یك مشتری با دوام برای پیشتازان بازار سرمایه است

توانایی‌های نهفته ی مشتریان

Wells Fargo

پیامد تجاری سرمایه‌گذاری‌ در فناوری CRM، بسیار قابل توجه است

صنایع بانکداری یکی از مهم‌ترین صنایعی است که از CRM استفاده می‌کنند

Activision

Xtreme Lashes

Amazon

Apple

General Electric

Goldman Sachs

Google

IBM

Intermountain Healthcare

JP Morgan Chase

Kaiser Permanente

Microsoft

Mayo Clinic

Nestle

Procter & Gamble

Progressive Insurance

Target

Schlumberger

نرم افزار CRM شرکت تسکو

اسرار معتبرترین برندهای جهان: مشتری نوازی به سبک جهانی

ارتباط عاطفی بامشتریان

    • آمازون: یک برند موقر با رویکرد ارتباطات شخصی

    • کوکاکولا: شادی بفروشید

    • فداکس : تا پای جان سر عهد خود می‌ایستیم

    • اپل : برندی با چاشنی سرگرمی و پرستیژ

    • تارگت: طراحی بی‌نقص یک تجربه

    • چرا خدمات مشتری زاپوس عالی است؟

    • فرهنگ برند زاپوس

اهمیت تجربه مشتری برای شرکت زاپوس

ارزش های بنیادی شرکت زاپوس

نحوه افزایش حقوق و مزایای کارکنان در شرکت زاپوس

تاثیر ارزش ها در ایجاد موفقیت زاپوس

زاپوسی ها به جای دلار، زلار جایزه می گیرند!

۱۰ نمونه از شرکت‌هایی که فرهنگ سازمانی فوق‌العاده‌ای دارند

زاپوس (Zappos)

واربی پارکر (Warby Parker)

۳. هواپیمایی ساوث‌وست (Southwest Airlines)

توییتر (Twitter)

ایده‌هایی جذاب برای رسیدن به عملکرد بالا

بهبود شایستگی فرهنگی از طریق پویایی جهانی و یادگیری زبان

پنج درس از تونی شی، پیشگام همیشگی خدمات مشتری

خدمات استخدامی است، آموزشی نیست

خدمات می‌تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد

خدمات یعنی نوآوری مداوم

توجه به کارکنان یا مشتریان؟ مساله این است!

محصول خود را تقلیدناپذیر کنید

چگونه ارزش‌هایی مشترک را برای یک گروه کوچک پایه‌گذاری کنیم؟

ایده‌هایی برای فروش آنلاین؛ چگونه زاپوس به بیش از یک کفش‌فروشی ساده بدل شد؟

زاپوس یک باشگاه مشتریان قدرتمند را شکل داده است

نقش طراحی سایت در افزایش فروش آنلاین کفش

هنر مدیر خوب، عیب رئیس بد

استفاده از چارچوب‌های ده‌گانه نوآوری

۱۰ نمونه از شرکت‌های دارای فرهنگ غنی و فوق العاده

شورون (Chevron)

عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی بزرگ Zappos چه بوده است؟

۵ معیار کلیدی برای عرضه یک حداقل محصول پذیرفتنی

بهترین و بدترین نمونه‌های فرهنگ استارتاپی

راه‌حل‌هایی سیستماتیک برای نگهداشت استعدادهای برتر

توصیه‌هایی برای مدیران حامی کارکنان

5 دلیل غیر قابل انکار که ثابت می کند برندها، بازتابی از فرهنگ شرکت هستند

کیک متکال کوپرس، معاون رئیس و مدیر ارشد بازاریابی در شرکت «جانسون کنترل» می‌گوید: اگر می‌خواهید سطح خدمات به مشتریان را بهبود ببخشید با کارمندانتان بهتر برخورد کنید.

۸ تکنیک ساده و کلیدی حفظ مشتری کمپانی های معروف

پنج گام برای ایجاد تجربه بی‌نظیر برای مشتریان

چگونه یک کارآفرین با سرمایه گذاری روی کارمندان خود، به پیروزی می‌رسد؟

سرمایه گذاری روی استعداد یابی و کارآموزی کارمندان

گوگل نمونه بارز سرمایه گذاری روی استعداد یابی و کارآموزی کارمندان

شرکت آسنا(Asana)نمونه بارز توجه به سلامت و آسایش کارمندان

شرکت لوکیشن لبز(Location Labs)نمونه بارز سرمایه گذاری روی سلامت روان و آرامش کارمندان

ایجاد قدرت نوآوری، رهبری و ایده‌پردازی در منابع انسانی

۵ استراتژی برای بهبود تجربه‌ی مشتری در سال ۲۰۱۹

تجربه مشتری در سازمان های بزرگ

شرکت های بزرگ جهانی که در تجربه مشتری خارق العاده زبانزد جهان هستند

الزامات دستیابی به مقیاس حقیقی تجربه مشتری در یک ‌سازمان

تجربه مشتری درآمازون

برندسازی با چاشنی بحران هویت

۱۴ استراتژی های حفظ مشتری برتر

ایده‌هایی جذاب برای رسیدن به عملکرد بالا

بهبود رفاه مالی از طریق مشاوره‌ تخصصی

مدیران و شرکت‌های موفق در مصاحبه‌های کاری چه می‌پرسند؟

همه کارمندان را عضو واحد Follow-Up مراجعین و بیماران تلقی کنید.

اگر کاری را بلد نیستید، به مشتریان بگویید.

با برقراری تماس به صورت منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید.

توانایی جفظ روابط با مشتری و افزایش سود با کالاهای مرجوعی در زاپوس

جنبه‌های اصلی مدل خدمات مشتری زاپوس

آمازون و زاپوس مصداق بازر مشتری محوری

مشتری به‌عنوان هسته اصلی و نقطه محوری کسب و کار

کاربرد دانش مشتری یا Customer Knowledge هم شناخته می‌شود یک گنجینه با ارزش برای بهبود تجربه مشتریان

چالش‌های تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور

۴ تجربه موفق برای تبدیل شدن به یک شرکت مشتری محور

خدمات می‌تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد

هفت مولفه در استراتژی برندسازی

انسجام در استراتژی برندسازی

احساسات در استراتژی برندسازی

انعطاف پذیری در استراتژی برندسازی

برند اولد اسپایس و انعطاف پذری

وفاداری در استراتژی برندسازی

آگاهی از وضعیت رقبا در استراتژی برندسازی



دسته بندی: کتاب » کسب و کار و پول

تعداد مشاهده: 876 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 356

حجم فایل:4,954 کیلوبایت

 قیمت: 180,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    356اسلاید