پاورپوینت”زنجیره تامین نوین درکمپانی دل وپاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه وبهترین تجربه خری
دسته بندي :
علوم انسانی »
حمل و نقل
دراین فایل مطالب ارزشمند
در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت
بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه
های صاحب نظر بازاریابی با ۱۳۹ اسلاید
ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های
تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه
صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
شرکت دل در یک نگاه
شاید بتوان این موضوع را از ویژگیهای منحصربهفرد عصر جدید بهشمار
آورد که شرکتها و بنگاههای صنعتی و اقتصادی و تجاری کوچک و نوپا با رشد
سریع و بهتآور خود، بهعنوان رقیب جدی شرکتهای بزرگ و باسابقه به میدان
میآیند و حتی در این رقابت سخت و پرتنش پیروز میشوند. نگاهی به فهرست
شرکتهای برتر جهانی در حال حاضر و مقایسه آن با فهرست چنددهه گذشته
بهخوبی گواه این واقعیت است. شرکت رایانهای دل
(DELL CORPORATION) یکی از مثالها و الگوهای مطرح در این زمینه است.
شرکتی که تنها دو دهه پیش با همت و جدیت و خلاقیت جوانی ۱۹ ساله و گریزان
از درس و دانشگاه، تنها با سرمایه ۱۰۰۰دلار شکل گرفت و بهسرعت با ابداع
روش فروش مستقیم اینترنتی رایانه و سیستمهای آن به شرکتی چندمیلیارد
دلاری با بیش از ۶۰هزار کارمند در ۱۵۰کشور جهان تبدیل شد.
تاریخچه شرکت «دل» بر پایه یک مفهوم ساده شکل گرفت؛ فروش مستقیم
سیستمهای رایانهای به مصرفکننده. گرچه مایکل دل در سالهای پیش از ۱۹۸۴
که شرکت را با این دید تاسیس کرد عملا با فروش تمبر یا روزنامه آن را
آزموده و به آن دل بسته بود. پس از آن با خرید دستگاههای رایانه و بازکردن
آن و به هم ریختن و تعویض و تبدیل اجزای آن، دستگاه جدید را برای فروش
عرضه میکرد.
مایکل دل دریافته بود که با حذف واسطههای فروش و عــــرضه مستقیم
رایانه به مصرفکننده نهایی میتواند سریعتر و ارزانتر خدمات خود را به
مشتری ارائه دهد. او همین رویکرد بیواسطهبودن را در شــــاکله سازمانی که
تاسیس کرد بهکار برد.
دراین فایل مطالب ارزشمند
در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت
بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه
های صاحب نظر بازاریابی با ۱۳۹ اسلاید
ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های
تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه
صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
شرکت دل در یک نگاه
شاید بتوان این موضوع را از ویژگیهای منحصربهفرد عصر جدید بهشمار
آورد که شرکتها و بنگاههای صنعتی و اقتصادی و تجاری کوچک و نوپا با رشد
سریع و بهتآور خود، بهعنوان رقیب جدی شرکتهای بزرگ و باسابقه به میدان
میآیند و حتی در این رقابت سخت و پرتنش پیروز میشوند. نگاهی به فهرست
شرکتهای برتر جهانی در حال حاضر و مقایسه آن با فهرست چنددهه گذشته
بهخوبی گواه این واقعیت است. شرکت رایانهای دل
(DELL CORPORATION) یکی از مثالها و الگوهای مطرح در این زمینه است.
شرکتی که تنها دو دهه پیش با همت و جدیت و خلاقیت جوانی ۱۹ ساله و گریزان
از درس و دانشگاه، تنها با سرمایه ۱۰۰۰دلار شکل گرفت و بهسرعت با ابداع
روش فروش مستقیم اینترنتی رایانه و سیستمهای آن به شرکتی چندمیلیارد
دلاری با بیش از ۶۰هزار کارمند در ۱۵۰کشور جهان تبدیل شد.
تاریخچه شرکت «دل» بر پایه یک مفهوم ساده شکل گرفت؛ فروش مستقیم
سیستمهای رایانهای به مصرفکننده. گرچه مایکل دل در سالهای پیش از ۱۹۸۴
که شرکت را با این دید تاسیس کرد عملا با فروش تمبر یا روزنامه آن را
آزموده و به آن دل بسته بود. پس از آن با خرید دستگاههای رایانه و بازکردن
آن و به هم ریختن و تعویض و تبدیل اجزای آن، دستگاه جدید را برای فروش
عرضه میکرد.
مایکل دل دریافته بود که با حذف واسطههای فروش و عــــرضه مستقیم
رایانه به مصرفکننده نهایی میتواند سریعتر و ارزانتر خدمات خود را به
مشتری ارائه دهد. او همین رویکرد بیواسطهبودن را در شــــاکله سازمانی که
تاسیس کرد بهکار برد.
-
محتوای فایل دانلودی:
139اسلاید تخصصی