پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان
دسته بندي :
فنی و مهندسی »
کامپیوتر و IT
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار ومدیریت ذائقه
مشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۶۹ اسلاید ویژه ارائه می گرددو
می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی
،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی
که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد
با تامل درموفقیت شیائومی یک نکته کلیدی در بازاریابی و شناخت
بازارهای هدف ؛همچنین مدیریت ذائقه مشتریان گوش زد می گردد.وآن هم این که
موفقیت شیائومی را؛نه سابقه درخشان و نه هزینه های کلان رقم زده است که اگر
اینطور بود.نوکیا و موتورولاهم درسابقه درخشان و هم در هزینه های کلانی که
به محصول خویش انجام داده بودند.بطورحتم خیلی جلوتر از شیائومی حرکت می
گردند.
این غول موبایل چینی باشناخت بازار و مدیریت ذائقه مشتریان و
مهم تر این که با مزیت رقابتی فروش آنلانین به این موفقیت دست یافته است.
محورهای اصلی
سبک بازاریابی و فروش اختصاصی و خاص
حمایت شرکت چاینا موبایل از این شرکت
اما رمز موفقیت این شرکت چه بود؟
شناخت دقیق بازارهای هدف و پوشش طیف وسیعی از سلایق و توجه به نیاز آنها
تاریخچه شرکت شیائومی
ماموریت شرکت شیائومی
چشم انداز شرکت شیائومی
اهداف شرکت شیائومی
استراتژی شرکت شیائومی
خط مشی ها شرکت شیائومی
محصولات و خدمات شرکت شیائومی
ارزش ها شرکت شیائومی
تحلیلSWOT شرکت شیائومی
تاریخچه کمپانی شیائومی از کجا آغاز می شود؟
کمپانی شیائومی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط «لی
جون» که مدیر عامل شرکت KingSoft بود بنیان گذاری شد. از ابتدا تصمیم بر آن
بود که این کمپانی در حوزه نرم افزارها انجام فعالیت کند. حوزه نرم افزاری
آن به این صورت بود که کمپانی تصمیم گرفته بود جهت بهبود رابط کاربری
اندروید رام جدیدی را طراحی کند که مبتنی بر اندروید گوگل باشد. اگر امروز
در سیستم های اندروید خود نام MIUI را مشاهده میکنید برگرفته از برند
شیائومی است. شیائومی از همان آغاز، کار خود را با چند شریک تجاری شروع
کرده بود ولی شرکت نیاز به سرمایه داشت. لذا دیری نپایید که این کمپانی
سرمایه خود را از طریق شرکت های تجاری بزرگ سنگاپور و چین و کمپانی مطرح
کوالکام جمع آوری کرد. در ادامه ی این راه بود که شیائومی رام جدید خود
یعنی MIUI را وارد پلتفرم های اندروید کرد. رام جدیدی MIUI پس از ارائه بر
روی ۲۰۰ دستگاه به زبان های انگلیسی و چینی نصب شد. ادامه روند پیشرفت MIUI
تا آنجا بود که حدود ۳۰ میلیون کاربر چنین رامی را در پلتفرم های خود
تجربه می کردند. لذا گرد و غبار شروع به کار کمپانی شیائومی، نوید آینده ای
درخشان می داد. امروزه گوشی ها و لوازم هوشمند زیادی با برندهای مختلف در
دنیا وجود دارد؛ پس کار شیائومی سخت به نظر می رسد و با گرگ های فناوری
رقابت طاقت فرسایی خواهد داشت.
فهرست :
معرفی شیائومی
زنجیره زیستبوم و اکوسیستم شیائومی
چشم انداز برند شیائومی
مدل تجاری شیائومی
تنوع محصولات شیائومی
بازار جهانی گوشیهای هوشمند شیائومی
اینترنت اشیاء و محصولات سبک زندگی
خدمات اینترنت
مدل تولید درآمد شیائومی
آمیخته بازاریابی در شرکت شیائومی
شیائومی و استراتژی رسانههای اجتماعی اتخادشده
جلب اعتماد طرفداران
فروش مستقیم به طرفداران خود و تبلیغ نام تجاری
کمپینهای شیائومی
#MiIndia - کمپین رسانههای اجتماعی در توییتر بهواسطه Mi India
نکات مهم راهبردی تجارت شیائومی
گردهمایی و به کار گیری طرفداران
تولید محصولات استثنایی با خدمات مقرونبهصرفه
بهینهسازی منظم محصولات و خدمات
مشارکت گسترده جامعه و رسانههای اجتماعی
دسترسی بتا به ابزارها
تجزیه و تحلیل PESTLE در شیائومی
تجزیه و تحلیل SWOT شیائومی / ماتریس SWOT
آمیخته بازاریابی درشیائومی
مسیر بازاریابی سخت کوش شیائومی – مطالعه موردی استراتژی بازاریابی
درباره شیائومی
بازار هدف و استراتژی تقسیم بندی شیائومی
مخاطبان هدف شیائومی
ترکیب بازاریابی شیائومی
استراتژی محصول شیائومی
استراتژی قیمت شیائومی
استراتژی مکان و توزیع شیائومی
استراتژی تبلیغاتی شیائومی
سفیران برند شیائومی
فروش فلش توسط شیائومی
انجمن MI شیائومی
مدل 7اس مکینزی در شیائومی
تجزیه و تحلیل بازاریابی شیائومی 5C(5c Marketing)
-
راهنمای استفاده:
دانلودفایل
-
محتوای فایل دانلودی:
69اسلاید تخصصی