طرح توجیهی پرورش گاو شيری

دسته بندي : فنی و مهندسی » دام و طیور
مقدمه::
جمعيت جهان كه در آغاز قرن پيش حدود دو ميليارد نفر تخمين زده مي شد به بيش از شش ميليارد نفر در آغاز سده جديد افزايش يافته و پيش بيني مي شود كه تا سال ٢٠٢٠ اين رقم از مرز هشت ميليارد نفر عبور كند، يعني در طول فقط دو دهه ، جمعيتي بالغ بر كل جمعيت جهان در آغاز قرن بيستم به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد. نياز روزافزون اين جمعيت رو به رشد به مواد غذايي ، رشدي جهشي را در صنايع غذايي تمام ملل ايجاب مي نمايد. شير، يكي از مهم ترين مواد خوراكي مورد استفاده بشر است. شير با دارابودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ، كلسيم ، ساير مواد معدني و نيز حدود ٧٥٠ كيلوكالري انرژي در هر ليتر مي تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد.نياز انسان به پروتئين موجب شده كه دامهاي اهلي توسط بشر نگهداري و پرورش يافته و بخشي از نياز غذايي وي را تامين نمايند، يكي از اساسي ترين و مهم ترين مواد غذايي هر جامعه را لبنيات تشكيل مي دهد. و پاية توليدات لبني شير است شير حاوي تركيبات غذايي بسيار غني از جمله و مواد پروتئيني مي D كلسيم ، چربي بدون كلسترول ، ويتامين ها ، علي الخصوص ويتامين باشد.بطوريكه به تنهايي ميتواند غذاي كاملي براي انسان محسوب گردد ، غذايي كه مصرف آن براي همة گروههاي سني و جنسي لازم و ضروري است. ارائه دهندگان اين طرح در نظر دارند به فعاليت در زمينه پرورش سنتي گاو شيري پرداخته و شير مورد نياز در سطح منطقه را تامين نمايند، در عين حال با تلقيح گاوهاي شيري ،اقدام به توليد گوساله خواهد شد كه گوساله هاي نر حاصل به فروش رسيده و تليسه هاي بوجود آمده جايگزين دامهاي پير شده و مازاد تليسه ها نيز به فروش خواهند رسيد.اجراي علاوه بر اينكه داراي توجيه اقتصادي مناسبي مي باشد ، همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم آورده و گامي در جهت رفع معضل بيكاري و مهاجرت به شهرها خواهد بود. ضمن اينكه اين طرح داراي اين قابليت مي باشد كه در قالب تعاوني هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.

این طرح توجیهی در رابطه با پرورش گاو شيری می باشد که بر اساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص با دقت نگارش و جمع آوری شده است.این فایل برای کارآفرینان در زمینه پرورش گاو شيری مناسب می باشد.

 این طرح توجیهی شامل :
مقدمه و خلاصه ای از طرح

فهرست مطالب:
جداول و محاسبات مربوطه
موضوع و معرفی طرح
هزینه تجهیزات
ظرفيت
سرمايه گذاری كل
سهم آورده متقاضی
سهم تسهيلات
دوره بازگشت سرمايه
اشتغال زايي
فضای مورد نیاز
تعداد و هزینه نیروی انسانی
استانداردهای مربوطه
بازارهای داخلی و خارجی
توجیه فنی و اقتصادی طرح
عرضه کنندگان و ...

 

مناسب برای :
- اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
- گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
- ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
- گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
- ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
- مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی

 
این طرح توجیهی (مطالعه امکان سنجی، طرح کسب و کار، طرح تجاری یا BP) در قالب pdf و در حجم 20 صفحه به همراه جداول و کلیه محاسبات مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دسته بندی: فنی و مهندسی » دام و طیور

تعداد مشاهده: 2240 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:92 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل در قالب pdf