نياز سنجي كاركنان اطلاعات استان خراسان رضوي
دسته بندي :
علوم انسانی »
علوم نظامی
بخشی از بيان مسأله:امروزه به موازات آموزشهاي مرسوم نظام آموزشي و دانشگاهي، موسسات، ادارات و سازمانهاي مختلف برنامههايي را طرح كرده و براي دستيابي به اهداف خاص خود به اجرا درآوردهاند. در اغلب كشورها آموزشهاي ارائه شده براي همگان و آموزشهاي تخصصي و كاربردي براي كارورزان و كاركنان بخشهاي عمومي و خصوصي به عنوان صنعت رشد قلمداد ميشود و سالانه بخش زيادي از درآمدهاي آنان صرف توسعه و بهسازي فعاليت هايشان مي گردد و همگام با رشد جمعيت و توسعه اقتصادي ـ اجتماعي اين سرمايهگذاريها را افزايش ميدهند و اين همه بر اين باور استوار است كه سرمايهگذاري در بخش آموزش و تربيت نيروي انساني همانند سرمايه گذاري در ديگر عوامل رشد و توسعه داراي بازده اقتصادي است و در كنار آن پرورش مردم با فرهنگ و آگاه به عنوان آحاد جامعه، بهرهوري و بهرهگيري بهينه از ساير سرمايه گذاريهاي مادي و فرهنگي را افزايش ميدهد. به همين دليل بسياري از كشورهاي جهان سعي دارند به توسعه كمي و كيفي برنامههاي آموزشي و تربيتي ـ فرهنگي خود پرداخته و مردم را از نعمت مجموعهاي دانشهاي عمومي و تخصصي كه براي بهزيستن ضروري مي باشد، برخوردار سازند.
فهرست مطالب:فصل اول: طرح مسالهبیان مسأله
اهمیت و ضرورت مساله
اهداف تحقیق
اهداف جزئی طرح
سوالات تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعریف مفاهیم
دوره های عرضی
کارکنان اطلاعات
نیاز
نیاز سنجی
فصل دوم: مباحث نظریچارچوب تئوریک
آموزش های ضمن خدمت
تاریخچه آموزش های ضمن خدمت
مراحل آموزش
سطوح نیازسنجی
بررسی پژوهشهای انجام شده
وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش، پژوهشکده تعلیم و تربیت
ب- اولویتهای نیازهای مدیران دوره راهنمایی عبارت است از
پایان نامه(کارشناسی ارشد)- دانشگاه اصفهان. دانشکده علوم اداری و اقتصادی
نیاز سنجی آموزشی مراقبین بهداشت در مدارس اصفهان
نیاز سنجی آموزشی کارکنان وزارت جهاد سازندگی سیستان و بلوچستان
نیاز سنجی آموزش مدیران سازمان جنگلها و مراتع کشور
نیاز سنجی، جایگزینی، توانبخشی و آموزش دانش آموزان استثنایی، وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده کودکان استثنایی
پرویز مشایخی، نیازسنجی آموزشی مدیران وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
ب- اولویتهای نیازهای مدیران دوره راهنمایی عبارت است از: رهبری و مدیریت آموزشی
شناسایی نیازهای آموزشی اعضاء تعاونیهای دامداران در استان مازندران، وزارت جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات و بررسی مسائل روستایی
تشخیص نیاز و رسیدن به الگوی ارزیابی مناسب
فصل سوم: روش پژوهشروش تحقیق
ابزار گردآوری دادهها
روائی و پایانی ابزار تحقیق
جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونهگیری
شیوههای تحلیل اطلاعات
پرسشنامه نیازسنجی دوره های عرضی (مسئولین)
پرسشنامه نیازسنجی دوره های عرضی (کارکنان)
-
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته علوم نظامی و مدیریت
-
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش